Tema: Re: karas zenonam
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-04-10 14:35:45
aišku,
kaip dėl nuomonės, kad levellingas reikalingas tik kai stiklas švarus?

-- Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport / Passat '07 AT Variant

"LabaiNeSpauda"  wrote in message news:inrmnl$jnf$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi ne del policininko gulincio levelingas padarytas, o del bulviu maiso
ydeto i bagazine.


"Deivis" <deivis @ autos . lt> parašė naujienų
news:inq89g$de6$1@trimpas.omnitel.net...
> Iš jau minėto linko 
> http://vta.lt/index.php/lt/nv/pagrindinis-meniu/asociacija/asociacijos-naujienos/saviveikla-tobulinant-zibintus-pavojinga
>
> Prisipažinkit kas turit kišenėj šviesos srauto matuoklį, nes labai norisi 
> sužinot kiek gi mano 4200K skleidžia srauto. Dėl autolevelingo IMO jis 
> aktualus kai stiklas švarus, o apiplovimas kaip tik kai purvinas. Bet kaip 
> veikia autolevelingas nesuprantu - Passat'as su bixenonais tikrai turi 
> tokį turėti, bet pvz per gulintį policininką važiuojant nepastebėjau, kad 
> staigiai nusileistų, o po to pakiltų spindulys. Gal todėl ir 
> autolevelingas, kad nepastebiu? :))
>
> <cite>
> Kodėl draudžiama tai daryti? Pasak J. Aurylos dažniausiai pardavinėjamų 
> neleistinų montuoti dujų išlydžio šviesos šaltinių komplektų - ksenoninių 
> lempų - skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra viršija 5000 K, o kartais 
> siekia net iki 13000 K. Tuo tarpu taisyklių reikalavimai numato, kad tokio 
> tipo lempų skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra turi būti nuo 3500 K 
> iki 5000 K.
> <skip/>
> Be to, techniniuose reikalavimuose numatoma, kad artimosios šviesos 
> žibintai, kurių šviesos šaltinio etaloninis šviesos srautas viršija 2000 
> liumenų turėtų būti įtaisomi kartu su priekinių žibintų valymo įtaisu, o 
> priekinių žibintų vertikaliojo pokrypio reguliavimo įtaisas privalo būti 
> automatinis. „Reikalavimai dėl valymo (apiplovimo) įtaisų ir automatinio 
> vertikalaus pokrypio reguliavimo yra susiję tiesiogiai su eismo saugumu, 
> nes esant didesniam šviesos srautui priešpriešinio eismo dalyviai dažnai 
> akinami. Be to, akinimas ir šviesos mirgėjimas atsiranda esant nešvariam 
> stiklui arba netinkamai sureguliuotam žibintui.
> </cite>
>
>
> "RamuX"  wrote in message news:inm776$4aq$1@trimpas.omnitel.net...
>
> pirmą kartą per metus - įspėjimas, po to jau litai.
> cituoju pareigūną "valdžia daužo per galvą, kad sutvarkytume tuos
> xenonininkus"