Tema: Re: karas zenonam
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-04-09 21:24:48
Iš jau minėto linko 
http://vta.lt/index.php/lt/nv/pagrindinis-meniu/asociacija/asociacijos-naujienos/saviveikla-tobulinant-zibintus-pavojinga

Prisipažinkit kas turit kišenėj šviesos srauto matuoklį, nes labai norisi 
sužinot kiek gi mano 4200K skleidžia srauto. Dėl autolevelingo IMO jis 
aktualus kai stiklas švarus, o apiplovimas kaip tik kai purvinas. Bet kaip 
veikia autolevelingas nesuprantu - Passat'as su bixenonais tikrai turi tokį 
turėti, bet pvz per gulintį policininką važiuojant nepastebėjau, kad 
staigiai nusileistų, o po to pakiltų spindulys. Gal todėl ir autolevelingas, 
kad nepastebiu? :))

<cite>
Kodėl draudžiama tai daryti? Pasak J. Aurylos dažniausiai pardavinėjamų 
neleistinų montuoti dujų išlydžio šviesos šaltinių komplektų - ksenoninių 
lempų - skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra viršija 5000 K, o kartais 
siekia net iki 13000 K. Tuo tarpu taisyklių reikalavimai numato, kad tokio 
tipo lempų skleidžiamos šviesos spalvos temperatūra turi būti nuo 3500 K iki 
5000 K.
<skip/>
Be to, techniniuose reikalavimuose numatoma, kad artimosios šviesos 
žibintai, kurių šviesos šaltinio etaloninis šviesos srautas viršija 2000 
liumenų turėtų būti įtaisomi kartu su priekinių žibintų valymo įtaisu, o 
priekinių žibintų vertikaliojo pokrypio reguliavimo įtaisas privalo būti 
automatinis. „Reikalavimai dėl valymo (apiplovimo) įtaisų ir automatinio 
vertikalaus pokrypio reguliavimo yra susiję tiesiogiai su eismo saugumu, nes 
esant didesniam šviesos srautui priešpriešinio eismo dalyviai dažnai 
akinami. Be to, akinimas ir šviesos mirgėjimas atsiranda esant nešvariam 
stiklui arba netinkamai sureguliuotam žibintui.
</cite>


"RamuX"  wrote in message news:inm776$4aq$1@trimpas.omnitel.net...

pirmą kartą per metus - įspėjimas, po to jau litai.
cituoju pareigūną "valdžia daužo per galvą, kad sutvarkytume tuos
xenonininkus"