Tema: Re: Patarkit lameriui del domkrato.
Autorius: Kestas
Data: 2011-04-07 15:34:26
O mane toks prie -20 pavede :( Bet orai atsilo ir toliau veikia.

"AurimasB"  wrote in message news:ink95g$1qh$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad tas hidraulinis su ratukais 50-70 lt turgui naujas, tėvas vojageri
kėlinėja, pris tai bandėm pritaikyt defaultini nuo bmw, tai aušcio ciut ciut
uzteko, kol galiausiai į sona visas nulinko, gerai kad masina su tarais buvo
:) o su tuo kitaisku jokiu problemu jau 4-irti metai..

kazkoks toks, bet kad kainavo iki 100lt tai 100proc.

http://www.diurablis.lt/index.php?mact=Products,cntnt01,details,0&cntnt01hierarchyid=92&cntnt01summarytemplate=produktai&cntnt01detailtemplate=produktas&cntnt01productid=514&cntnt01returnid=30&hierarchy=92