Tema: Re: Pirkejas ish uzsienio ???
Autorius: E.D.
Data: 2011-04-07 13:33:15
100% apgavyste - net tekstas toks pat kaip aptarinejamas forumuose sia
tema :)
Net jei sumokes banko pavedimu (dazniausiai jie perveda koiu 500 $
daugiau, nei reikia), tie aferistai praso ta ervirsi grazint, o pati
pirma pavedima sugeba atsaukti... Tai jei darai kaip jie praso, buni ir
jiems babkiu daves nemokamai, ir dar kazkaip bankui skolingas...

Nu, daug prirasyta inete apie tas aferas.
Neuzkibkit.