Tema: Re: Padangu montavimas Kaunas - rekomenduoju
Autorius: Renookas
Data: 2011-04-05 10:42:55
pernai zmogus atsiveze svieziai nudazytus ratlankius. 17-os. Na tikrai
faini, grazus ratukai. Vaikinukai mano sako, blyn kad nesubraizytume, bijom.
Sakau duokit man. Na as pradejau montuoti, viskas ten gerai. pora
sumontuoju. atnesa paskutinius du ratlankius ir keikiasi. saku kas nutiko?
pasirodo jis viena ant kito sudejo ir vezant virsutinis ratlankis, apatini
taip subruzino, kad per visa ratlanki n dryziu ir tokiu riebiu, kad dazu
nelike..