Tema: Re: Padangu montavimas Kaunas - rekomenduoju
Autorius: Renookas
Data: 2011-04-05 10:25:12
Gali ivardinti kieki kuri tu sumontavai per savo karjera? Ir ar tikrai
nebuvo daugiau darbo prie lietu disku?
As asmeniskai esu ir laika nuiminejes, ir pats dirbes ir tikrai galiu
pasakyti kad dazniausia tas laikas daugiau ar maziau bet prie to pacio
diametro lietu ir skardiniu ratlankiu skiriasi.
Buna lieti ratlankiai su kuriais darbas kaip su skardinukais. bet tai jau
daugiau isimtis nei taisykle.
Ir tai buna pradedant nuemimu (slapukai, neatsisuka, nenusiima ir pan),
tesiant montavimu - saugok kad neibreztum, daznai ir padanga zemesne ant
tokiu uzsideti megsta, ir baigiant balansavimu - klijuojamu svareliu
klijavimas trunka ilgiau nei kalamu, svareliai brangesni, ir t.t.
Taigi, skirtumas yra. Kaip ir minejau yra ir lietu ratlankiu kurie kartais
taip lengvai "apsidirba" kad skirtumo nebuna