Tema: Re: Visiskas OT: surasinetojus isileisit?
Autorius: fkt
Data: 2011-03-25 12:36:46
tai mes apie tave asmeniškai ar tam tikro dydžio žmonių imtį?

šiaip apie auto pavyzdys maždaug į temą:

gatvė tuščia, nėra nei prieš tave nieko, nei už tavęs, nei pėsčiųjų, nei kertamojoj gatvėj nieko. matomumas puikus.
tu riedi link sankryžos, kurioje dega raudona.
ir staiga supranti, kad iš tavo juostos galima sukti tik i kairę, o tau juk tiesiai,
bet tu jau arčiau kaip 20m iki sankryžos (ar nuo kiek ten prasideda ištysinės linijos), taigi, ką darai:
ar sąžiningai laikaisi ket, lieki savo juostos ir užsidegus žaliam nusuki kur privalai pagal ket sukti,  o paskui už kelių šimtų metrų apsisuki ir grįžti į tą sankryžą, ar
persirikiuoji į gretimą juostą per ištysinę ir užsidegus žaliam nuvažiuoji tiesiai?