Tema: Re: Gal kas noretu padirbet?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-17 10:18:30
Mano darbas niekaip neįtakoja požiūrio į MB aš ten nedirbu.
Į MB žiūriu su didele pagarba. Su juo nudirbau didelius darbus. Jei mano
pajamos man leis, ateityje būtinai įsigysiu naują MB. Galbūt isigysiu net ir
prabangų antikvarinį MB aparatą.
Tokių metų mersus apie kuriuos kalbama šioje temoje turi arba
kolekcionieriai arba žmonės kurie jais važinėja iš inercijos nebekišant
pinigų.
Exo prašydamas suremontuoti jo merso spynelę už dyką niekaip nepakliūna į
kolekcionierių tarpą, greičiau jis drožia jį iki galo. Žmogus mylintis
mašiną iškotų ne kainos, bet kokybės. Kad sumažinti jo agoniją pasiūliau
nesikankinti ir priduoti jį į metalo laužą.
Ir čia visai niekaip nesusiję nei su plovikliu nei su Škoda ar Toyota.