Tema: Re: Gal kas noretu padirbet?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-03-17 08:46:21
Negaliu patikėti, kad Jaegermeister tiek metų newsuose šlovinęs 124 mersus,
norėdamas man įkąsti davė suprasti, kad žmogus sėdėjęs 124 mercedese buvo
purve, bet va persėdes į Toyota jis tapo  kunigaikščiu.
Manau kuo greičiau turėtum paneigti savo žodžius ir reabilituotis
parašydamas pvz tokią frazę, kad "124 mersas buvo pats geriausias iš visų
mersų", arba "tikras mersas turi srėbti daug kuro".
Nes aš su savo Toyotos 6litrais /100km niekaip neperspjausiu merso su jo
12litrų/100km.