Tema: Re: KP suaktyvejimas
Autorius: Korke
Data: 2011-03-07 14:43:04
as tai nieko nebandau izvelgineti, tik dalinuosi nuomone, o ji susiformuoja
ne siaip sau dazniausiai, o remiantis sava patirtimi...
jei apie pavyzdzius tai pries pora savaiciu, orai ir keliu dangos dregnumas
patys matot koks, nusiplove lipdukai apziuros po prausimosi matomai, galvoju
nusiplausiu po poros dienu kai bent keleta dienu be krituliu ar minusa
zades, nuvaziuosiu-uzsiklijuosiu, nors jau pasamoneje regejau busima
prisipisima.... nu ir akurat, nei pora dienu nepraejo (gerai, kad dienomis
nevazineju mieste, tik darbas-namai, jauciu butu buve greiciau net)
Savanoriais nuo geliu turgelio iki Vingio tik apvaziuoju pirma sutikta
"patruliavimo greiciu" bet bent jau pirma juosta besivelkanti su apipuvusia
Astra rudim lendanciom (tai suprask viduje kas ten) aparata (nepanasu, kad
keliukai net, greiciau ten kokia viesoji ar pan) ir tik staigus
pagreitejimas, diskoteka... pribega ir "YYYtariam netvarkinga automobilY !!!
, siaip susilaikiau nepaklauses ar is variklio garso ar dumo is dusliaros
kvapo, nes pagal kebulo isvaizda, tai ju ten 100 kart graudesnis vaizdas.
Bet gi ne aisku, neber balvankes ant numerio tiesiog, paaiskinau situacija,
pasakiau, kad uzsiklijuosiu kai tik bus galimybe, zinau, kad priklauso
mandatas "uz kiti pazeidimai jei jau taip", bet tai neisrase. (kodel ??
....cia jau palieku jums sprest). Reziumuojant tai isvada tokia: jei jau
tokie atsidave eismo saugumui ir prisipisinejam prie visko tadien, tai daug
lengviau manau per du reisus per tuos pacius savanorius susirasti su
nedeganciu gabaritu galiniu, nedeganciu zibintu, na is bedos neprisisegusi,
bet kazkodel sito pazeidimo kryptimi daugiausia dirbama. Nes nu negi
neturedamas TA as neuzsilipdyciau tu lipduku pasiskolintu nu....