Tema: Re: KP suaktyvejimas
Autorius: Korke
Data: 2011-03-07 12:45:01
ciuju del to, kad jau nesalta sedet neuzkurtame auto... :). O siaip per
duobes nepalakstysi labai, nors tie sutriai jauciu sedi ten kur kelias dar
lygus. Gal mobilshikus bandys cia trumpint...na jiem daznai po baudu
pasikeitimo pradzioje suaktyvejimas buna.

Beje, prie temos, sian per LabaRyta kur skvernelius , naujai iskeptas
generalinis, interview'avosi gerai frazele suskele, taip tipo nekaltai, bet
su konkrecia uzuomina i ta poros savaiciu senumo ivyki kur Kaune musora
nufilmavo Jonavos g. bonus'a imanti.
Zinot, dabar pareigunai dirbs keliuose kaip ir anksciau, bet tai supraskit,
mums ne svarbiausia nubausti, kartais galima ir ispeti, ir ispejimas turi
buti ar tai aiskiai ar tai nuosekliai , nepamenu kaip issireiske, pateiktas,
del to nieko keisto jei pareigunas priejes prie automobilio pasikalba su
vairuotoju ir paskui nuo jo nueina neisrases baudos/protokolo......  Tipo
ner ko cia loxai filmuot tokiu scenu, cia viskas normaliai yra :)