Tema: Re: ebilietas Kaune uzknisobl:)
Autorius: mrlz777
Data: 2011-03-06 21:21:28
Nu reiks isbandyt :))

As ten greit meginau suspaudineti, nes isedau pirmoj stotelej tai kol nebuvo
zmoniu norejau susispaudyt, kad poto neapsipazosint pries zmones jei
nesigautu :))

Dar siandien popiet su masina vaziavau ir uzmaciau kontrolierius, tai
sustojau ir sakau ka daryt :) tai sake reik spaudinet ta 3 mygtuka ir dave
lankstinuka, toki kur pdf yra kvt.lt saite:)

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"Ziogas"  wrote in message news:il0m68$t4f$1@trimpas.omnitel.net...

> O galejo nesuveikti, kad as kortele laikiau salia komposterio?
> Nes rankoj laikiau kortele ir su ta pacia ranka spaudinejau tuos mygtukus,
> tai gal ten tas nuskaitymo laukas aplink komposteri kokie 20-30cm ir man
> ta kortele nuskaitydavo kaip negaliojancia ir nieko neidavo paspaust? :)

Nu va, beveik issiaiskinai sistemos veikimo principa :))))))))))))
Man tam prireike kokiu 3 minuciu, o tai jau ir as pagalvojau, kad sistema
beviltiska.
Korteles priglaudimas is priekio yra skirtas bilieto galiojimo patikrinimui,
ir tas nuotolinis nuskaitymas yra gana jautrus ir suveikia kada nereikia.
Taigi sistema yra tokia, kad kai nori irasyti internetini pirkini i kortele,
tai darai taip :
Kortele laikai kuo toliau nuo komposterio, du kartus paspaudi ,,3'' mygtuka
ir tada is tolo laikydamas kortele is desines komposterio puses ja ikisi i
komposteri, palauki, kol atsiras uzrasas ,,atlikta''.
Visa tai reikalinga tam, kad nesuveiktu nuotolinis nuskaitymas is
komposterio priekio.
Kadangi viso to nepadarei per 72h, tai tavo pirkto nuuolatinio pinigai grizo
i bendra e.bilieto pinigine. Dabar turi vel pirkti norima nuolatini ir
irasyti pirkini i kortele.
Parasyk, kaip sekesi :)))

P.S. Jei nepatingesiu, parasysiu e-mail e.bilieto personalui, kad papildytu
komposterio naudojimo instrukcija.