Tema: Re: ebilietas Kaune uzknisobl:)
Autorius: mrlz777
Data: 2011-03-06 12:27:51
Skambinau i ta 800taja linija, tai sake reik du kart spaust (3) mygtuka, bet
tai meginau ir niekas ten neivyko man... Tai ir pasimetes biski dabar :)

Dar emaila parasiau jiems penktadieni ryte, bet aisku jokio atsakymo negavau

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"V"  wrote in message news:ikvn6f$iql$1@trimpas.omnitel.net...

www.kvt.lt yra tos kontoros kontaktai, pabandyk pasiskambint