Tema: Re: Q. Saab 9-5,9-3
Autorius: finito
Data: 2011-03-03 09:06:23
9.5 su 2.2 TiD varikliu retenybe, o ir sako nepaveza variklis tokios sunkios 
masinos.
9-5 su 3.0 TiD is vis vengtinas blogis, bo varikliai nelaiko, sako 
alkuniniai luzta ir tt.

9-3 2.2Tid asortimentas didesnis, tiek modelio iki 2003 m, tiek ir 9-3SS 
modelio nuo 2003 m (pats naudoju sita paskutiniji jau ~3metai). Dziugina, 
kad bene blogiausiame Kauno rajone nakvoja prie daugiabucio, ir originali 
parktroniku juostele dar vis vietoje (ne taip kaip Vaikulei paciam centre :) 
a nei kas kitkas dingo. Vaziuokle issibeldzia, ypatingai silpnas 
daugiasvirtis galas, i metus karta ant 500-600lt idedi. Priekis laikosi ok.
Daugiausia galvos skausmo su elektronika, kuri nei is sio nei is to pradeda 
durnioti, ir belen kuriam garaze dede vasia tau nepataisys. Su senesniu 
modeliu biski paprasciau, ten maziau visokiu mikrokompiuteriu.
Kuro srebia netaupiai, po miesta apie 8, ziema linksta link 9 (nes 
dyzeliuose paprastai buna gamyklinis a la "webasto", bet uztat siltai 
vazineji), trasoje apie 6.
Gale galva stogo neremia, vietos kojoms ne super daug, bet man dzin, cia 
keleiviu problema, o dazniausia gi dviese vazinejam :)


"toot" <steponas.kriauciunas@gOOGLEmail.com> wrote in message 
news:ikncqj$291$1@trimpas.omnitel.net...
> ?Aciu.
> O naujesni tie, kur nuo ~ 2004 kaip kazin ?
>
> "M"  wrote in message news:iknc0l$tk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Šeimoj du vnt 9-3 zyzelių 2000 ir 2001 metų visumoj džiugina.
> Iš minusų - nėra patys ekonomiškiausi dyzeliukai lyginant su kitais, ir
> vietos gale labai kukliai
>