Tema: Re: omega, history continue:)
Autorius: svyt
Data: 2011-03-02 22:40:27
tanagroj, srote pries 2 metus visi prasinejo 200 lt, tuo metu beveik is
karto prireike mano e36 318tds, jau parduotam pazystamui e34 524 ir tuo metu
dar draugo dabartinei mano signaturai, tai visus tris klijavo viens diedukas
po 100 lt, visiem mum trim laiko iki siol, jei kam rektu paieskociau jo
tel.numerio.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,