Tema: Re: omega, history continue:)
Autorius: [mikro]
Data: 2011-03-01 17:21:00
nu tai kapitalinis kapitaliniam nelygu, vot ir klausiu, tai del ko gali
dumint per ta tepalo anga:) cia kas, ziedai, vostuvu gumos, dar koks sudas?

"Tomas"  wrote in message news:op.vrn6hgestskzlc@tomas...

On Tue, 01 Mar 2011 16:53:33 +0200, [mikro] <msn@microsoft.com> wrote:

> sveiki
>
> na tai tesinys:)
> sutvarke turba, viskas vaziuoja gerai, varinkelis nedumija, traukia
> gerai, dirba graziai:)
> o bet taciau.
> atsukus tepalo kamsti, laikant ant laisvu apsuku, eina dumai tokiais
> pliupsniais:)
> servisistai sako pizda varikliui, as situ dumu nemaciau nieko negaliu
> sayt, gal ryt pamatysiu ta omega, bet cia tas zmogus guodesi
> skambindamas, tai man ir idomu, kaip te istikro, jei nedumija - tai
> [...]

Nu tai px, pasidarys kapitalinį. Manau svarbu, kad auto tinka ir patinka
ir kad kėbulas normalios būklės.
Varikliai, pakabos - viskas remontuojama ar pakeičiama...