Tema: Re: apie butu vagis
Autorius: priest
Data: 2011-02-24 10:23:02
Tai aš gi apie tą patį rašiau: jeigu tu sąmoningai ir tyčia užminavai savo
butą ( mašiną) ir kažkas susisprogdino ( kad ir vagis), tada gali būti
apkaltintas žmogžudyste. Kitas klausimas ar nuteistų ir ar realiai sėdėtum.
Bet su užnuodyta degtine, gyvatėm ir kita chernia- niekuo tu nebūsi
apkaltintas, nebent teisme didvyriškai pareikši: as tyčia, sąmoningai
palikau užnuodytą degtinę tam, kad ja nusinuodytų vagys. Tada jo, gali
blogai tau baigtis, visais kitais atvejais- niekas tavęs nekaltins
žmogžudyste.

priest