Tema: Re: tema prie alaus: slifavimai ir galvos aukstis
Autorius: CodeC
Data: 2011-02-23 11:10:13
On 02/23/2011 10:55 AM, Dainiushas wrote:
> ai, žinok, net nebesinori su tavim tampytis..... gal, kada nors vėliau,
> kai suaugsi kiek nors, bus galima įmanoma bendraut.....

tampytis? tai tu nesitampyk, ar slabo i paprastus klausimus atsakyt?
biski nesigauna galu suvesti savo isminties?
cia ne as vienas domiuosi kur tu 5kkm per kaledas vaziavai. parasyt
nesunku buvo, kai reikejo 'kieta' argumenta kazkur leptelet, o dabar va
jau 'tampytis' reik...
kai elektronikos guru vaidinai, tai is pradziu labai lengvai ir aiskiai
parasei, kad 'AB klase su 20mA ramybes srove reiskia kad abieju peciu
tranzai NIEKAD nebus uzdaryti' ir poto is viso to sekanciais
irodinejimais ir itikejimais i itakojamus parametrus, mano pateiktu
simuliaciju lazdavojimas. tai ko tau cia dabar tampytis prireike? gal
viena karta pripazink, kad trolini per visas temas nesvarbu ar supranti
ar ne apie ka, bile trolint ir proto boksta vaidinti. o dar bandai man
prikaisiot ta pati. as bent neapsimetu pavargusiu, kai kasnors papraso
atsakyt i normalu klausima. o tu va generuodamas incredible post per
second skaicius, speji ir 5kkm dar nuvairuot, bet kai prireikia pora
zodziu parasyt, staiga 'nebesinori tampytis' :)))