Tema: Re: tema prie alaus: slifavimai ir galvos aukstis
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2011-02-22 10:35:51
surinksi tu ta pezha, kazkodel neabejoju - labai jau ten paprasta viskas.
bet gi galima tai ir patogiau padaryt arba duot kam nors padaryt uz nedidele
suma. pacia galva nuimt uzdet tai xyinia bet prie smagesnio minuso kisht
kanopas norint per siaura plyshy uzdet paskirstymo dirzhuka tai... cia jau
kasdien reikia su veliku be pirshtiniu vazinet :)