Tema: Re: OT visiskas: kaip ismokt modeliuot su cad priemonem?
Autorius: Eex
Data: 2011-02-21 13:59:40
kiek man teko susidurti, tai kad ir ka padarai su CAD'u, vistiek laaaabai
naudinga pasidaryt ta daikta is "plastelino". kabutese rasau todel, kad pvz
mano atveju as is storesnio kartono karpausi, arba buvo reikalas is
aliuminines vielos pasilankstyt.... o tik paskuj darai bandomuosius gaminius
is "metalo".
vieni musu tiekejai is medzio kiek zinau pasidaro pradziai modeli...
aisku, kai kuriais atvejais tai neimanoma del gabaritu, o mastelinis modelis
netinka.
seip CAD'o privalumas didziausias yra greitas idejos pavertimas kazkokiu
apciuopiamu vaizdu, plius variantu isdirbimas. sutik - ant popieriaus
padaryti "va stai cia davai idedam vietoj 5vnt. m16x50 3vnt. m20x50" yra kur
kas sunkiau nei kad kompe.