Tema: Re: OT visiskas: kaip ismokt modeliuot su cad priemonem?
Autorius: Eex
Data: 2011-02-21 10:37:53
mano darbas siek tiek susijes su konstravimu, o laisvu laiku as irgi ka nors
bandau pamaklinti modeliuodamas. paprastai paimu koki jau baigta daikta ir
padarau jo trimate kopija, pvz kad ir kokias reples ar zirkles :) kai dariau
reples, bandziau padaryti ergonimiskas rankenas. nepamenu kuom ten baigesi,
bet ko gero nebaigiau... :)
as dirbu su Siemens NX7.5. tai sudetinga sistema, bet labai galinga, tikrai
lenkianti solidworksus ar autodesko inventoriu. konkurentas nebent butu
catia.