Tema: Re: Loftai
Autorius: VNO
Data: 2011-02-17 14:26:58
man loftas tai perdaryta is gamybiniu/gamykliniu-administraciniu patalu gyv.patalpa su aukstomis lubomis ir nestandartinio dydzio langais. Aisku gyv. plotas irengtas "prisilaikant" loftu taisykliu - t.y. nepadaryti atskiri kambariai, o islaikyta vieta didele erdve.

80 m2 siuo atveju vienai erdvei yra jau nemazas plotas.
Aisku jei tu visa gyvenima gyveni 200-300 m2 erdveje tai tau gal ir 80 m2 mazoka.
Bet is esmes 80 m2 loftas lieka loftu, jei jis yra irengtas auksciau minetose patalpuose.

tikiuoi upratai.

VNO