Tema: Re: Loftai
Autorius: Žorik Vartanov, SevKavTV
Data: 2011-02-16 13:57:00
jozas, as bentjau loftu vadinu buvusias gamybines perdarytas i gyvenamas
ir VISISKAI VISISKAI POXUJ kas ten buvo gaminama, kokio aukscio lubos, koks vaizdas pro langa ir koks patalpos plotas. Bentjau man. Tiesiog loftas. Cia kalbant apie savoka

nes kalbant jau apie subjektyvius prioritetus - MAN vaizdas pro langa yra svarbu