Tema: Re: raktelis uzvedimo spynelej ir elektros valgymas
Autorius: eex
Data: 2011-02-16 12:01:07
zodziu nekas su krovimu.... krovimo itampa 12.9v, o sujungus visa opelio Alektra - 12.6v. kaip suprantu tokios itampos nepakanka. kur dabar slieku ieskot? kur nuvaryt vilniuje? idomu ar serviso autoholikai tvarko aliektras?

Vai<vai@vai.com> wrote: 
> eeee...... kurk ir matuok krovima turi buti su apkrova apie 14V maziausiai 
> 13,2V
> "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message 
> news:ijd6ah$8fq$1@trimpas.omnitel.net...
> > na istorija dar neaiski, bet vakar sugebejom kai ka pamatuoti, o kai ka ir 
> > pamirsom.
> > zodziu "parazitine srove" 0.03A. kaip ir ok viskas.
> > uzkurem su laidais, pavaziavus koki pora km ant akumo gnybtu rode 12.2V. 
> > kol pamatavom parazitine srove auto jau nebeuzsikure, starteris pasisuka 
> > puse apsisukimo ir vsio, uzgesta prietaisu skydas ir kvaksi signalke. 
> > itampa po pirmo sukimo 10V, po antro 8V, po trecio 6V. itarimas krito ant 
> > akumo. idejom sena, genuine opel akuma, kuris buvo isimtas vasaros 
> > pabaigoje ir metesi garaze. ta indikatorine akute jau pilka buvo, atseit 
> > blogas. pamatavom itampa - 12.1V. ant durniaus pabandem - uzsikure is 
> > karto.
> > aisku, sendien pamatuosim krovima, nes galbut pastoviai nedakraudavo to 
> > akumo, ir kol jis buvo naujas, dabar po biski ir nusibaige. plius su 
> > masina nera daug vazinejama...
> > kad kazkas su krovimu gali buti negerai itarimu yra, nes pagazavus lygtais 
> > lempos ryskiau ima sviesti... nu yra sioks toks skirtumas, bet nedidelis.
> >
> >
> >
> > "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message 
> > news:ijb9b9$t7t$1@trimpas.omnitel.net...
> >> sveiki,
> >>
> >> vakar apturejau toki keistoka ivyki. zodziu kol feja buvo pardoje, 
> >> sedejau masinoje su ijungta radija (~45min kazkur). raktukas buvo 
> >> uzvedimo spyneleje ikistas (padetis ne-degimo). nu ir ka. po 45min 
> >> starteris sugebejo tik burgztelti ir viskas, pradejo kvakset signalke. 
> >> uzkuriau tik su laidais. paskuj dariau eksperimenta: pastaciau masina 
> >> ~1val, bet uzrakinau tvarkingai. po valandos uzsivede be problemu. Dariau 
> >> kita eksperimenta: palikau kokiai ~20min su rakteliu spyneleje. 
> >> neuzsivede vel. is ryto irgi kazkaip keistai kuresi, signalke kvakteleje 
> >> karta. anksciau jokiu problemu nebuvo.
> >>
> >> klausimas aiskus: kas per toki laika gali suryti tiek Alektros? kad per 
> >> 45min iskraut akuma tai cia neblogas vartotojas turetu buti. sendien 
> >> vakare jei spesiu bandysim su testeriuku ir saugikliu traukymais atsekti. 
> >> bet galbut cia kazkoks rimtesnis gedimas? pvz kas dar man i akis krito: 
> >> visa laika kuriant is po nakties tachometro rodykle kazkaip keistai 
> >> tamposi, o uzkurus kuri laika tik dreba, o po kokiu 2-3s pasidauzydama i 
> >> apatines padeties ribotuva ima rodyta apsukas. kuriant silta motora jokiu 
> >> drebejimu nera. kas cia do fintas?
> >> akumas pakeistas vasaros pabaigoje.
> >>
> >> auto 00' opel astra G, 1.6 16v ecotecinis benzas.
> >>
> >> dekuj uz mintis.
> >>
> >>
> >>
> >>
> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> >> signature database 5872 (20110214) __________
> >>
> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
> >>
> >> http://www.eset.com
> >>
> >>
> >>
> >
> > 


--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk