Tema: Re: [Shlipscamera] 20110213 Audi
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2011-02-14 23:06:05
yra gudrybė - paskambinęs sakyk "įtariamas 3-8" ;)

Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 / ieškau ~3m automato universalo

"Eex"  wrote in message news:ijbacd$vb9$1@trimpas.omnitel.net...

man teko vaziuoti paskuj itartina bnv 7 be numeriu (vingiavo po kelia -
greiciausiai girtas) nuo vievio iki avizieniu. skambinau mentam gal kokius 4
kartus, tai afigelinau, kai is pradziu pasake ne musu zona, paskuj pasake,
kad neturim ekipazu, paskuj pasake, kad tipo kazkam perdave. paskuj tas bnv
ikrito i griovi ties avizieniais, tai nezinau kaip baigesi. bet koki 20min
jokie mentai nelauke toje kelio atkarpoje nieko.