Tema: Re: [Shlipscamera] 20110213 Audi
Autorius: kastisv
Data: 2011-02-13 23:45:10
aha, dar turejau labai idomia situacija. savaitgali su draugeliu geriam pas
mane chatoj. kazkur apie 3 val nakties ateina zmona is miegamojo ir sako;
kazkas kieme ipiso i  masina ir bando sprukt. mes pasukam mentam, isvarom i
kiema, o ten 2 gatavi zmogai su audi bulka bando sprukt is kiemo. bulkos
priekis suvarytas ziauriai, sviesu nera, is radiatoriaus baigia isbegt
skystis. susistabdom ta bulka, iskrapstom balvonus. taciau pasirodo jie te
kazkokie lietuvos cecenai, is pradziu sneka kaip ir normaliai, paskui
pradeda grasint. kadangi mes ir jau nebe blaivus, i konflikta  nelendam. tie
seda i ta gelda, uzsikuria ( be antifrizo jau) ir siaip ne taip isvaziuoja
ciut nesudauze dar kokiu 3 auto. ir tas viskas vyksta po 3 daugiabuciu
langais. visi miega, visiem dzin. per beveik puse valandos jokie mentai
neprivaziuoja.  kazkur po poros valandu atvare mentai, paziurejo sudauzyta
auto( A8), ir sekmingai isvaziavo. vat taip ir dirba  musu gerbiami
pareigunai.