Tema: Re: pezhas uzsilenkineja
Autorius: Staska
Data: 2011-02-13 19:06:18
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ij4ace$j58$1@trimpas.omnitel.net...
> beje man labai idomus butu atsakymas i klausima, kaip is tikruju turetu
> buti - jeigu jau tas dirzas persoka, tai ar susilus varikliui turi dingti
> simptomai? gal Staska galetu atsakyt?

Kiek teko paciam susidurt, tai kai nevietoj mietkes, px variklis saltas ar
karstas.. Turejau kazkada Gof III su persokusiu dirzu (nepamenu kiek dantu),
bet jau staumokliai kaleno i voztuvus, kuresi be didesniu problemu.
Itariu daug kas tokiu atveju priklauso nuo variklio, uzdegimo ir ipurskimo
sistemu ir pan. Todel negaliu tvirtint, kad visi varikliai i dirzo persokima
reaguoja tik taip, ir ne kitaip.