Tema: Re: benzo į dyzelį užpylėm
Autorius: Andrius
Data: 2011-02-07 17:54:12
Pilnai sutinku, kad netiksliai supratau/išsireiškiau. Bet pagal tai, kiek
vizualiai apžiūrėjau, ir kaip paskui sujungus žarnas viskas suveikė - tai
kaip sakiau, net ir dabar nežinau, kuriam taške kuro kelyje _nuo bako iki
variklio_ toks siurbliukas stovi. Vienintelė vieta, kurią įtarčiau - tai
kažkokia "dėžutė", į kurią yra įėjimas iš bako, ir išėjimas grįžtamajam
"ryšiui" į baką. Nes tiesiai iš tos dėžutės jau šakojasi ploni vamzdeliai į
cilindrus.

Sory už "sąvokas".