Tema: Re: benzo į dyzelį užpylėm
Autorius: Andrius
Data: 2011-02-07 10:18:50
Aš asmeniškai tai dabar net nežinau, ar pas mane yra ta kuro pompa :), nes
kaip supratau iš aukščiau pasisakiusių, kuras dėl variklyje susidariusio
vakuumo įsiurbinėjamas į variklį, nenaudojant papildomų pompų. Be to,
kadangi procedūra buvo daroma neužvestai mašinai, o kuras "išpučiamas"
tiesiai iš bako, tai tikiuosi nieko nepakenkiau.

Andrius