Tema: Re: Irankiai
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-03 12:42:10
Bepigu tau parduotuvej deretis, kai optom jami, o kubiliaus mokesciu shedevrai man neimponuoja, ir dar klausimas, kur ten kas ikris. :)
Ash priesh eidamas turgun irgi pasitikslinu kainas, bent jau seniuose. Arba jei dazniau perkamas daiktas, ir taip zhinau. Paskutiniai ka pirkau, buvo sriegpjoves, per puse pigiau, nei tavo duotam linke. Chzn, jei nori mikliai nusipirkt - tai perki, jei nori taupyt - pirm pasveri viska, ir aishku kad neverta del vieno kokio bibuko apibegt 2 turgus ir 5 parduotuves.