Tema: Re: Irankiai
Autorius: Renookas
Data: 2011-02-03 12:00:15
tai geriau parduotuveje pasidereti ir bent jau mokesciai i biudzeta ikris.
o ne turguje... nesakau, perku ir as irankiu turguje, bet minimaliai, nes
net perkant didesni kieki nepavyko isgauti kazko labai ispudingo turguje.
kartais isgirdus kaina turguje geriau i senukus uzsukti.
Bandziau syki paaiskinti kad senukuose net pigiau, pasake tai vaziuok
nusipirk. nuvaziavau ir nusipirkau