Tema: Re: dyzeliukas uz 9-11kLt?
Autorius: Arj
Data: 2011-01-27 12:39:11
na tokiu atveju gali rinktis kokia "is senesiu" uz pigiau is rajoniniu laikrasciu skelbimu - yra tokiu zmoniu, vazineja
nedaug, i autoturgu vaziuoti tingi, interneto nezino, o auto pakeiciama naujesne arba patampa nereikalinga.

Taip zinau kad 4 "ledines" auto paeme. Ne naujos aisku, bet stovis budavo pavydetinas.
Labiausiai isimine 76 metu "pirmukas" - jo bagazinej dar lapelis is gamyklos su anspaudu buvo priklijuotas ant dangcio
is vidaus - praktiskai stovis toks buvo, kad nuplovej ir i muzieju :)