Tema: Re: dyzeliukas uz 9-11kLt?
Autorius: Arj
Data: 2011-01-27 11:21:52
saip tas kazkiek primena mano tevo mastyma :)
Jis mastydavo - yra 1 masina - nu antra nepamaisys, gal pirma suges, tai kol remonte su antra.
Nu tai taip visa laika ir remontuodavo - kol viena suremontuoja, antra sugenda - amzinas ciklas :)
Todel as dabar didelis priesininkas "atsargines auto" - jei yra auto, ji turi vaziuoti.
Jei vaziuoti nereikia - nu tai nafig ja.