Tema: Re: vegeliu
Autorius: Povilas
Data: 2011-01-20 21:16:45

"Tomas"  wrote in message news:ih7g18$2mb$1@trimpas.omnitel.net...

>Ka manau ash, parashiau auksciau kazhkuriam poste. Bet mano nuomone nera
>svarbi, svarbu yra tai, ka mano VMI. Cia kas, ne pajamos natura...? O
>pajamas natura nesenai apmokestino kiek pamenu.

Arba Tamsta neskaitai kas rasoma ir replikuoji bile,kad tik replikuoti arba
nesupranti, kad doras zvejas-megejas perka metini zvejybos leidima ir uz tai
sumoka butent i VMI sakaita.Ir tai jam suteike teise zvejoti
neisnuomotinuose vandens telkiniuose ir pagauti ne daugiau, nei leidzia
Megejiskos zvejybos Istatymas zuvies ir veziu. Taip,kad mokesciai sioje
vietoje yra sumoketi i prieki.