Tema: Re: vegeliu
Autorius: Povilas
Data: 2011-01-19 20:23:07
Romai, Tu kaip doras zvejys perki metini leidima? Esu 200 % isitikines,kad
perki. Turbut perki ir Jurbarko rajono leidimus? Vel pinigai I valstybes
biudzeta plaukia.Vaziuodamas I zvejyba, perki kura ir taip sumoki keliu
mokesti,ir akciza.Pirkdamas zvejybos irankius, sumoki PVM.Pirkdamas
naktinius sliekus, vel sumoki PVM ,kurio slieku rinkejas tikrai nemoketu,
jei nebutu tokiu zveju kaip Romas,kurie ziema perka parduotuveje sliekus.
Taigi,kaltinti zmogaus siuo atveju negalima ir nereiketu, o reiketu
dizugtis,kad zmogus ,isvykdamas I zvejyba prisirinko pats geru emociju,
pasidalino savo emocijomis su kitais skaitytojais + valstybe prisirinko
mokesciu is jo hobio!

"Romas"  wrote in message news:ih6q6e$8kf$1@trimpas.omnitel.net...

pirmas pamastymas po tokio kaltinimo butu - zukle yra malomas, ir laimikis
yra to sudetine dalis..
saldyta nelietuviska zuvi neperku , tegul ja valgo tie, kas nesirupina
sveikata.
beje - ar nagus pats kerpi sau , ar tai darai kirpykloje ?? sumoketum uz
paslauga.::)))

romas