Tema: Re: OT: toks biski lyrinis nukrypimas dėl tepaly spalvos :)
Autorius: AurimasB
Data: 2011-01-18 13:08:19
žodžiu taip, nusipirkau mašina, pagal spidometra po tec aptarnavimo ~2000km. o bet tačiau jau girdėjosi kad užia kazkuris guolsi ar itempejas paskirstymo dižo.

tai buvo pakeisti visi dirziukai, guoliukai, skysciai, kaitinimo zvakes, išplauta turbina nuo suodžiu ir pan. zodziu pilnai pasiruosiua mašina kad nebekiltu problemu man su ja. thu thu thu. taigi nustebau kodel tas tepalas napajuodavo iskart kaip prates matyt kituose dyzeliuose..