Tema: Re: OT: toks biski lyrinis nukrypimas d
Autorius: padugne
Data: 2011-01-18 09:55:54
On Tue, 18 Jan 2011 09:22:14 +0200, Renookas wrote:

> Gali isvardinti bent 20% tos daugumos masinu kurios is gamyklos eina su
> Fuchs tepalais? ir tada dar paaiskinti kodel jie lietuvos rinkoje
> atsirado tik pernai kiek girdejau? na bent pernai pavasari man aiskino
> apie planus ju atvezti i lietuva.

Na, kontora egzistuoja jau 80 metu ir visai netgi rimta, su savo gamyba
beigi researchu:

http://www.fuchs-oil.com/history.html
http://www.fuchs-oil.de/historie.html

Seip teigiama, kad ju tepalai pilami konvejeryje i kazkur apie puse nauju
vokietijoj pagamintu masinu.

Kodel iki siol neveze lietuvon - nezinau, jie kiek matau labiau
orientuojasi i industrija nei i retaila. Tai jei lietuvoj nestovi koks
boscho fabrikelis tai...

--
kthxbai.