Tema: Re: Klausimas apie allroad'a
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-13 17:56:19
nu, kaip cia tau ivertint
ackarikas uz wrx barankes ir tiek :D

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ign04q$drj$1@trimpas.omnitel.net...
> ir kaip vaizdas?
> 
> 
> On 01/13/2011 12:15 AM, zhaltas wrote:
>> as jau matau kaip tau reikia mano wrxo :)
>>
>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>  wrote in message news:igk0tu$21o$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai, kad kai abu ratai ant ledo, tai kaip ir abu sukasi. O kai vienas
>>> ant ledo kitas turi sukibimą - tada užtenka ir elektronikos...
>>>
>>> On 01/12/2011 12:13 PM, zhaltas wrote:
>>>> nzn kaip pas allrauda, ir kelinta ten sistema ir kaip bveikia, bet pas nemaza dali tu parketniku tai bb ten kas kabina.
>>>>
>>>> "ukw"<aha@aha.aha>   wrote in message news:igjuev$tsg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> keturi kabina. ir blokiruotes cia tikrai nereik.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Sauliusv"<vsaulius@mail.lt>   wrote in message
>>>>> news:igjuai$tla$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O jei kalniukas ledinis ?
>>>>>> Pilvu nesieki, o vienas ratas nekabina...
>>>>>>
>>>>>> Sauliusv
>>>>>>
>>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com>   wrote in message
>>>>>> news:igjtv0$str$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> tai kokios parkės jei ir taip gerai eina? :)
>>>>>>>
>>>>>>> Yra elektroninė blokiruotės imitacija. Kas dėl mechaninės..... tikrai
>>>>>>> anksčiau kabėsi ant pilvo nei jos prireiks IMHO
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 01/12/2011 11:28 AM, Zigmas wrote:
>>>>>>>> tiek sena, tiek nauja, idomu ar ten yra ratu blokiruote, tiek gale tiek
>>>>>>>> prieki? Ta prasme kad ne vienas ratas suktusi vienoj asyje, o 2 ratai.
>>>>>>>> Teko
>>>>>>>> sekmadieni lekti su nauju allroad i kaima, siaip tai per meslus tikrai
>>>>>>>> gerai
>>>>>>>> eina, bet noretusi kad blokuotusi vaziuokle. Nebuvo laiko aiskintis, nes
>>>>>>>> ten
>>>>>>>> tiek tu mygtuku ir funkciju, kad ir dienos neuztektu. Ar ratu blokiruote
>>>>>>>> buna tik rimtuose dzipuose, o tokiuose parketuose tik pasvajoti?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>