Tema: Re: gal kas auto vezha is Danijos?
Autorius: AS
Data: 2011-01-11 17:55:23
"Ozas" <ciplys@gmail.com> wrote in message
news:igh1a2$ebg$1@trimpas.omnitel.net...
> yra foto. man to uzhtenka, reikia auto atgabenti i LT.
>
> pirkimo kaina 2100 eur., 7,5 k DKK yra ~1000 eur. Kas gali pasakyti del
> mokesciu atsiemimo, ar liks kas nors? Ne esme aishku chia, bet vis tiek
> idomu.

Jei sau, galima ir apsirikti vien pagal nuotrauka. Paprastai danai savo
masinas parduoda, kai jau nebelabai verta tvarkyti. Nors apziuros galiojimas
iki kazkada, netgi ir svieziai praeitos, irgi nedaug ka reiskia. Savo laiku
teko nemazai apziureti, teko tiek visko pamatyti... Vienintelis buvo padorus
matytas variantas Honda CRX v3, kai zmogelis apsivaikavo ir prireike kiek
didesnio transporto. As tenai siuo metu, bet Herningas ziauriai nepatogiai.

Tenka tenai pasimakaluoti, tad masinine puse buvo aktuali. Del eksporto irgi
truputeli yra patirties. Jau rasiau kitoj grupej. Eksporto atveju
skaiciavimas atrodo taip. Mokesciu kontora nukabina is kazkur pacia
maziausia tokio modelio kaina. Argumentu paprasius, galima pradeti
susirasinejima su kontora, bet rezultatas nelabai pageres interesanto
naudai. Taigi, tos kainos 60% ju supratimu sudaro vietinis mokestis. To
vietinio grazinti priklauso tik 85%, bet is sumos dar atsiskaiciuoja sau
7500 DKK sau. Tai apytikriai gali primesti, kiek dar liks. Tiesa, grazinimo
irgi nereikia tiketis cia pat prie kasos. Teoriskai per 3 savaites, bet
praktika rodo ir keleta kartu ilgesni laika. Is karto tik pilietis turi
susimoketi, jei nori importuota masina registruoti.