Tema: Re: parktronikai
Autorius: markatas
Data: 2011-01-11 09:35:42
Sunku vaikscioti su prisiuta galva, arne? Loginis mastymas ziuriu kuo toliau
tuo labiau pas zmones arteja prie didelio 0. Pabandyk nusiimti ir uzsideti
buferi, kartais dar teks pragrezti luzusius varztus, juos issukti ir vel
prasriegiuoti, paardyti siek tiek bagazines skyriuje, po to priekyje prie
paneles, dar be to pridedam irangos kaina, ivertinti garantinio galimas
islaidas, + kainoje iskaiciuotas pvm. Kas ten gaunasi? ;)

markatas