Tema: Re: Smagu kasti kiema su kaimynais blyn....
Autorius: Vitas
Data: 2011-01-08 16:52:16
O as siandien ne kaip jauciuosi ir dar su kaimynais susibariau del to
kasimo. Kai tikrai buvo daug sniego ir strigo blondines, bei bmw'istai kieme
tada nukasinejau kiema vienas. Dabar griztu namo, sniegas aptirpes visai,
tai jau visas kiemas gal suguzejes, tipo kasa. Ir gavau priekaistu, kad
prisiparkavau i ju nukasta vieta..