Tema: Re: dazytoju
Autorius: LinasM
Data: 2011-01-08 14:36:44
Nesakau kad reikia pigiu :) Tiesiog kadangi daznai kursuoju siuo marsrutu
tai tiesiog tikiuos pakeliui kasnors padarys taip pat kokybiskai, bet
pigiau. Vat man idomu del to reguliavimo, ten labai sunku atreguliuoti?
Ir dar klausimas: pardavime yra taivanietiski ir europietiski sparnai, su
nedideliu kainos skirtumu, ar realiai cia nebus tas pats tik po kitu
pavadinimu?

Dekui uz kontakta.