Tema: Re: Kokios yra teisines priemones?
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-05 12:08:17
yra, buvo ramuma 5 metus, vienas kaimynas pardave, atsikrauste sitas, ir
prasidejo statau kieme lyg gyvenciau vienas, kaip noriu, skersai, isilgai ir
man po ar kitas gales i vaziuoti i kiema ar negales. Nors uz savo litus ir
skalda supyliau ir tvora aptveriau, kai prisidet tai nei vieno nebuvo, o kai
pasistatyti i sutvarkyta vieta mygom atsirado, padaryk zmonem gera, tai
apsiks ant galvos, uzsilips ant to sudo ir sakys nieko negirdziu ka tu
sakai.