Tema: Re: Kokios yra teisines priemones?
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-05 11:45:43
ne taip supratot, yra namas, jame yra 3 butai ir salia to namo kiemas, zemes
dalis priklauso kiekvienam buto savininkui, nu isvaizduokit privatu sklypa,
jame pastatyta nama, tik jame ne vienas gyveni o kelios seimos. Kai sakau
priklauso zemes dalis turiu omenyje dokumentiskai o ne kaip daugiabutyje kad
visu kiemas, pirkau buta su zeme o ne tik buta.