Tema: Re: ble bet tai jau cia METU POSTAS :)
Autorius: servyzo autoholikai
Data: 2010-12-29 17:33:58
niekaip, ten labai blogai prisiutos galvos. pvz kuo daugiau murzius priduoda
darbu tuo labiau nesinori procenta moket, murziuj sako uzsirashyt uz darba
xxx, is kliento ima yyy (kokia prasme tada skaiciuot procenta uz darba?),
klientas praso taisyt gerom dalim - deda gpd bet jama kaip uz geras ir t.t.
t.t.