Tema: Re: ble bet tai jau cia METU POSTAS :)
Autorius: karloff
Data: 2010-12-28 00:02:00
Yra kita puse. Mano buvusiam darbe visi dirbo ant popieriaus gaudami po pora
shimtu, atostoginiu negaudavo net tu popieriniu, darbdavys pastoviai
apipisinedavo su uzdarbio procentais, uzklausus apie atostogas ir
atostoginius sakydavo tai reikia susitaupyt per metus, uzsiminus apie nora
kazka pirkt lizingu sakydavo jei nori geros algos ant popieriaus - pats ir
susimokek... Kaip manai kokiu budu visi atostoginius atsiimdavo? Ogi
tepalais is backos, dalimis, nupyzdintais klientais/remontu kieme ir t.t.
Zodz neziurek tik is savo bokshto :))

"VNO"  wrote in message news:ifb1i1$etl$1@trimpas.omnitel.net...

kita karta kai nuo tavo masinos lups bamperius ar tave lups - visi
daraugiskai patyles ir pasidziaugs uz tave! :D

VNO