Tema: Re: req:kooperatyvo
Autorius: Dope
Data: 2010-12-29 14:22:42
tai apie ka as ir kalbu - nu rinka bytoms, ir ne kitaip.  Jei e-Zyz butu
ESH - etiskai sertifikuotas hamerio vairuotojas, visiems tiems klientams,
kurie apsipirko su pem ar piam proc. nuolaida, butu galima  isdalinti
nuolaidu kuponus, bytoms, o paskui pakvietima i vardini vakareli,
kur butu svecias koks. Arba uz atitinkama mokesti parduot krautuves saviniko
adresa..