Tema: Re: req:kooperatyvo
Autorius: IksEr
Data: 2010-12-29 13:16:43
Tche manau reik verslo modeli keist... Pradzioj ikurt mYltu maluna, o jau
tada teikti visas kitas paslaugas... Tche kaip Jobs'a su iPod'u babkyciu
pasikele, ir jau tada visa kita fufeli uz brangiai isstume, taip ir
Kooperatyvas LTD galetu paskui pardavineti bitas su pamiltuotom rankenom,
teikti snypu mYltavimo paslaugas Europewide mastu ir t.t. Zodz, kaip Styvas
su Barsciu kartu paemus, ale gausiai kruciau...