Tema: Re: info apie pioneer
Autorius: Apocalypto
Data: 2010-12-30 23:30:13
pradziai tai pasakysiu kad pats iki siol turejau pakankamai xujena sony.
atsilenkiantis ir t.t. tai isvadoj galiu pasakyt, kad bbd bl as ant sony
masininiu magu!!! dabar jau zinau kad viena is ju ligu yra kad kai ikaista
magas tai pvz cd sustoja grot. zinau kad ne vienam taip yra nutike butent su
sony. cia ne apie naujus kalbu nes tie bile kiek kainuoja.

youtube vertinu pagal tai su kokiu irenginiu filmuota ir mano garso
aparatura (beje sony) neblogai isgaudo garsus.