Tema: Re: req: pirksiu magnetolą su USB
Autorius: polaris
Data: 2010-12-27 11:56:48
Nu nžn, man visai limpa Blaupunkt Brisbane SD48. Nifiga nebrangus, yra
visi USB'ai, SD kortelės, Bluetoothai ir kitoks briedas, CD apskritai
nėra (ir nafik jo reik, užtai nėr judančių dalių ir magas sveria 2x
mažiau), atmintį laiko kapitaliai. Apšvietimas nusistato koks tik nori,
išskyrus mėlyną mygtutę. Yra visoki ten e-xbassai ir pan. nesąmonės,
kurių nelabai suprantu, kartą eksperimentais nusistačiau kaip man geriau
ir pamiršau, bo atmintį laiko kapitaliai.

Gal sakysi nebrandas, ale man su gamyklinėm kalonkėm pats tas. Muzoną
beveik visada perklausau 1x, tada trinu ir į kortelę metuosi kitą. Beje,
palaiko SDHC (nors >2gb įdėt nebandžiau).